2011. május 29., vasárnap

Best KISZ. - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Best KISZ. Dalok a Pol-Beat korszakból. 19 dal. 55: 19 perc műsoridő. 2000-es kiadás. Hibátlan , ép. Fizetés előre utalással. Az aukció zárása után a nyertes 5 napon belül vegye fel velem a kapcsolatot. Majd ezután újabb 5 nap alatt az adásvétel lebonyolítására kerül sor. Az utalás után, mikor az összeg a számlámra érkezik azonnal postázom a terméket a mindenkori posta díjszabásnak megfelelően.
FIGYELEM! Segítségüket kérem abban, hogy a termékemet, termékeimet megvásárolják. Sajnos születésem óta a bal szemere vak vagyok a jobb szememre jelenleg 90%-os vakságban élek, szilikonolaj van a szemgolyómban. 40 éve I. típusú cukorbeteg vagyok. 4 végtagi érszűkület, idegrendszeri károsodás, ingadozó magas vérnyomás. Bal oldali agyinfarktus- STOKE. Ezáltal a bal oldalamra zsibbadt vagyok, menni elég nehézkes. Mindkét vese elégtelenség – dialízist akarnak. (Még nem döntöttem, nem értek hozzá) Nincs senkim, nincs kihez fordulnom. Rezsik egy részét nem tudom fizetni, gyógyszereimet (19+6) nem tudom kiváltani. -már egy ideje. Csak 26 évet tudtam dolgozni. Rokkant nyugdíjból nem igazán lehet megélni, kötelezettségeknek eleget tenni. Én nem szeretnék koldulni, hanem amit én nem tudok használni, szeretném eladni, sajnos más lehetőségem nincs. Kérem segítsenek! Nagyon szépen köszönöm, hogy elolvasták, Tisztelettel: kapua

Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2011-06-05 15:55
. Best KISZ. - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Fontos